10 goede redenen waarom klanten voor Woollies kiezen

Recensies

5
Ben mijn thuiszorg enorm dankbaar, heb nu geen koude voeten meer. Ongelooflijk, dankzij... - Lees verder

1. Topkwaliteit sloffen “made in New-Zealand”

Alle sloffen en andere artikelen zijn gemaakt van eersteklas merinowol en –suède uit een stuk vacht. In de fabriek worden alle vachten handmatig gecontroleerd op hun kwaliteit, voordat er Woollies sloffen en andere artikelen van worden gemaakt. Topkwaliteit betekent ook een mooie afwerking, waardoor pasvorm wordt behouden en lang draagplezier wordt gegarandeerd.

2. Redelijke prijzen inclusief verzendkosten

De onderneemster importeert zelf haar pantoffels, handschoenen etc. uit Nieuw-Zeeland en verkoopt rechtstreeks via de webwinkel. Daar zit niets of niemand tussen. Daarom kan Woollies eersteklas kwaliteit bieden voor een aantrekkelijke prijs. Bovendien zijn de vermelde prijzen inclusief verzending naar een adres in Nederland en 21% btw.

3. Prettig winkelen, veilig betalen

Online winkelen moet plezierig en duidelijk zijn. Daarom is Woollies meer dan een webwinkel. Wat is merinowol? Hoe onderhoud ik mijn pantoffels? Hoe kan ik de juiste maat vam de sloffen bepalen? Alle antwoorden zijn snel en gemakkelijk terug te vinden op de site. Betalen doet u veilig via uw eigen bank of payment service provider Mollie.

4. Binnen drie dagen in huis

U ontvangt automatisch een orderbevestiging van uw bestelling per e-mail. Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen ter verzending aangeboden bij de pakketbezorger. Onder normale omstandigheden wordt uw bestelling de volgende werkdag bij u bezorgd. Lees meer over de bezorging van onze artikelen.

5. Ruilen of retourneren is prima

Elk mens is uniek, daarom doet Woollies niet moeilijk over ruilen of retourneren. Alle artikelen, ook de pantoffels, mogen gedurende een periode van 14 werkdagen na ontvangstdatum, zonder opgave van redenen, worden geruild of geretourneerd. Lees meer over het ruilen of retourneren van onze artikelen.  

6. Buitengewone klantenservice

Woollies streeft naar 100% tevreden klanten. Daarom behandel ik mijn klanten, zoals ik zelf als klant behandeld wil worden, ongeacht het online karakter. U ontvangt bij mij geen automatische antwoorden. Ik beantwoord elke vraag persoonlijk en zo snel mogelijk per e-mail of via de telefoon. Ik geloof in buitengewone service, omdat een tevreden klant de beste reclame is, die een webwinkel zich kan wensen. En de praktijk bewijst het, want op mijn site vindt u meer dan 80 enthousiaste recensies.

7. Een vertrouwd adres sinds 2006

Anno 2013 heeft Woollies zich als webwinkel bewezen en een goede reputatie opgebouwd. De vele recensies van tevreden klanten zijn het bewijs. Dat lukt alleen maar als je doet, wat je belooft en altijd een stapje voorloopt op de rest. Ik respecteer uw privacy, daarom investeer ik in de beveiliging van mijn webwinkel. En als u aangeeft een nieuwsbrief van mij te willen ontvangen, krijgt u deze hooguit twee maal per jaar. Bovendien lever ik geen bedrijfsinformatie of e-mailadressen aan derden. Vertrouwen en veiligheid is een groot goed - zeker online - en daar ben ik zuinig op. 

8. Eindeloos veel recensies

Tevreden klanten die enthousiast een recensie achterlaten in mijn webwinkel of mij bedanken voor hun warme voeten en nooit meer iets anders willen. Daar doe ik het allemaal voor bij Woollies. Klanten komen terug voor mijn pantoffels en andere artikelen en bevelen mij spontaan aan bij familie en vrienden. Het bewijst dat de sloffen en andere artikelen, die ik verkoop, werkelijk comfort geven. Lees de recensies en u weet waarom u voortaan bij Woollies koopt.

9. 100% tevreden klanten

Woollies streeft naar 100% tevreden klanten. Ruilen of retourneren van sloffen of andere artikelen is prima. En heeft u onverhoopt toch een klacht, laat het mij dan weten, want u heeft gewoon garantie.

10. Altijd leverbaar

Ook als u middenin de zomer jarig bent, kunt u nieuwe sloffen of handschoenen op uw verlanglijstje zetten. Dankzij grote voorraden kan ik bijna altijd leveren, zodat u - als de eerste koude herfstdag zich aandient – er warmpjes bij zit.

Cheers! (dat is Nieuw-Zeelands voor "dank u wel"), 

Reinier