• GRATIS VERZENDING VANAF €50,-
  • GRATIS OMRUILEN
  • 100% MADE IN AUSTRALIË & NIEUW-ZEELAND
  • HANDGEMAAKT
  • ACHTERAF BETALEN MOGELIJK
Sluiten

VERZENDING & BEZORGING

OVER VERZENDING

Verzendkosten

Goed nieuws: voor bestellingen vanaf € 50,- binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht! Moet je bestelling buiten Nederland bezorgd worden? Dan worden er wel verzendkosten in rekening gebracht, á 9,30 euro per pakket. 

Wanneer wij verzenden

Producten die op voorraad zijn en op werkdagen vóór 15.00 uur zijn besteld en betaald, worden dezelfde dag nog verzonden. Werkdagen zijn maandag tot vrijdag, met uitzondering van feestdagen. Bestel je in het weekend? Dan wordt je bestelling op de eerstvolgende werkdag verzonden. 

Levertijd

Op het moment dat wij de betaling voor je bestelling hebben ontvangen gaat de levertijd in. Voor een aantal producten geldt een langere levertijd, bijvoorbeeld wanneer jouw gewenste maat of kleur nog niet op voorraad is. Dit staat altijd bij het product op deze website vermeld. Ook tijdens sale-perioden kan de levertijd wat vertraagd zijn doordat we een groot aantal bestellingen in korte tijd te verwerken krijgen. Hiervoor vragen we je begrip. In geval van annulering of problemen bij het verwerken van je bestelling ontvang je zo snel mogelijk bericht van ons, zodat we de levertijd zo kort mogelijk kunnen houden.

Wat buiten onze invloed valt

Natuurlijk doen we ons best om alle bestellingen tijdig te leveren. Een deel van het verzend- en bezorgproces valt echter buiten onze invloed. Zoals wanneer je pakket vertraging oploopt bij de pakketservice. Of wanneer jouw gekozen product nog onderweg is vanuit Australië of Nieuw-Zeeland. Door het personaliseren van artikelen, zoals bij specifieke kleur en maat combinaties, kan de verzendtijd bijvoorbeeld oplopen omdat je bestelling op verzoek met de hand gemaakt wordt Down Under.

Daarom blijven de levertijden die we aangeven indicatief, en kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. 

Je bestelling volgen

Zodra je pakket is meegegeven aan de verzendservice, ontvang je per e-mail een Track & Trace-code waarmee je de status van jouw bestelling op de voet kunt volgen.

 

OVER BEZORGING

Hoe wij bezorgen

Wij werken samen met DPD als bezorgpartner. De DPD-bezorger van je pakket informeert je vooraf over de dag en het tijdsvenster van de levering. Op de dag zelf word je herinnerd aan het tijdstip van bezorging. Komt het niet uit? Dan heb je de mogelijkheid om de levering zelf uit te stellen. 

Wanneer wij bezorgen

Je bestelling worden op werkdagen van maandag tot en met zaterdag bezorgd, feestdagen uitgezonderd. In dat geval wordt je pakket op de eerstvolgende mogelijkheid bij je afgeleverd.

Waar wij bezorgen

Je kunt jouw WOOLLIES-producten in wel 30 landen laten bezorgen, van Nederland tot Servië. Alle beschikbare landen vind je bij het invullen van het bezorgadres tijdens je bestelproces. Vanwege logistieke redenen is het bezorgen in afgelegen gebieden (zoals de waddeneilanden) niet altijd mogelijk volgens bovengenoemde voorwaarden. In zulke gevallen behouden we het recht je bestelling te annuleren of er andere, passende voorwaarden aan te verbinden (zoals bijvoorbeeld een minimale bestelwaarde). Hiervan lichten we je natuurlijk zo snel mogelijk in. 

Bezorgen bij postbussen is helaas niet mogelijk.

Niet thuis?

Als je op het moment van bezorgen niet thuis bent en je WOOLLIES-bestelling niet door de brievenbus past, wordt het pakket aangeboden bij je buren. Je krijgt dan een kaart in de brievenbus met daarop het adres waar het pakket is bezorgd. Doorgaans probeert de bezorger je pakket twee keer aan te bieden. Als jij en je buren dan niet thuis zijn, wordt je pakket bij een pick-up point bij jou in de buurt bezorgd. Vergeet het niet tijdig op te halen!

 

Levertijd producten op voorraad

Voor producten die bij ons op voorraad zijn, geldt dat alle bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 15.00 uur zijn geplaatst en betaald, dezelfde dag worden verzonden. Bestellingen die in het weekend zijn geplaatst en betaald, worden op maandag verstuurd. 

Producten worden pas verzonden, nadat de betaling door ons is ontvangen. Op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen, gaat de levertijd van het product in. Voor een aantal producten geldt een langere levertijd. De betreffende levertijd van het product staat altijd bij het product vermeld.

Wij doen ons best om alle bestellingen conform afspraak te leveren. De levertijden blijven indicatief en vallen buiten onze invloed. 

Je bestelling volgen

Zodra we je pakket bij het verzendpunt hebben afgeleverd, ontvang je per e-mail een Track & Trace-code waarmee je de status van jouw bestelling op de voet kunt volgen.

Bezorging

Door de bezorger word je altijd vooraf geïnformeerd over de dag en het tijdsvenster van de levering van je pakket. Doorgaans proberen zij je pakket eerst twee keer aan te bieden.

Ben je niet thuis?

Als je op het moment van bezorgen niet thuis bent en het pakket niet door de brievenbus past, wordt het pakket aangeboden bij je buren. Je krijgt dan een kaart in de brievenbus met daarop het adres waar het pakket is bezorgd. Als je buren ook niet thuis zijn, dan wordt het pakket bij een pick-up point bezorgd.

Verzendkosten

Voor bestellingen binnen Nederland worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Restricties

  • De bezorgdagen van onze koerier lopen van maandag t/m zaterdag
  • Wij kunnen niet bezorgen bij postbussen.
  • Bestellingen worden alleen op werkdagen verzonden. Werkdagen zijn maandag tot vrijdag, met uitzondering van feestdagen in Nederland en Duitsland.
  • De levertijd hangt af van het soort artikelen dat je hebt gekocht, je adres en de gekozen methode. Tijdens de sale kan de levertijd iets langer in beslag nemen dan je van ons gewend bent.
  • Door het personaliseren van artikelen kan de verzendtijd oplopen. Onze producten worden met zorg geproduceerd in onder andere Australië en Nieuw Zeeland.
  • Vanwege logistieke redenen m.b.t het bezorgen in afgelegen gebieden (zoals de waddeneilanden), kunnen we je bestelling annuleren en er andere voorwaarden aan verbinden (zoals bijvoorbeeld een minimale bestelwaarde).
  • In geval van annulering of problemen bij het verwerken van je bestelling ontvang je zo spoedig mogelijk bericht.

    Heb je vragen over Verzending & bezorging?