• GRATIS VERZENDING VANAF €50,-
  • GRATIS OMRUILEN
  • 100% MADE IN AUSTRALIË & NIEUW-ZEELAND
  • HANDGEMAAKT
  • ACHTERAF BETALEN MOGELIJK
Sluiten

Veelgestelde vragen

Producten en maatvoering

  • Hoe meet ik mijn maat op?

    Volg de eenvoudige stappen hieronder om jouw maat te bepalen.

    1. Het beste kun je je voeten aan het einde van de dag meten.
    2. Ga op een vel papier staan, waarbij je hiel de muur daarachter lichtjes aanraakt.
    3. Markeer het einde van de langste teen op het vel (vraag iemand je daarbij te helpen) en meet vanaf de muur tot aan de markering.
    4. Doe hetzelfde met de andere voet en vergelijk de afmetingen met onze maattabel om de juiste maat te bepalen.
  • Ik zit precies tussen 2 maten in, wat nu?

    Voor een strakke pasvorm kies je een maat kleiner, voor een wijdere pasvorm kies je een maat groter.

    Twijfel je aan de juiste maat? Neem dan altijd contact op met onze klantenservice voordat je een bestelling plaatst, wij helpen je graag bij de juiste keuze.

Bestellen en betalen

  • Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

    Nee, dat is niet nodig. Je kan altijd als "gast" aankopen doen. 

    Hoewel, door een account aan te maken kan je bij ons bestellen zonder elke keer je gegevens in te hoeven vullen. Je kan direct een account aanmaken, of als je klaar bent met winkelen op de pagina afrekenen. 

  • Hoe maak ik een account aan?

    Please click on “Login/Register” followed by ‘Create An Account’ and fill in your personal particulars.

  • Hoe kan ik bestellen?

    Shop for the items you want and add it to your shopping cart. When you have finished, you can proceed to your shopping cart and check out. Check and ensure that all information is correct before confirming your purchases and payment.

  • Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

    We accept payments via Paypal and all major credit and debit cards such as Mastercard, VISA and American Express.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Helaas kan je een bestelling niet wijzigen nadat deze is geplaatst. Dit helpt ons om bestelling efficient in te pakken en te verzenden en fouten te minimaliseren. We adviseren je om je bestelling goed te controleren voor dat je deze plaatst.

  • Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

    Key in the voucher code at the field “Voucher Code” and click “Add” in your Shopping Cart page before proceeding to check out. Please note that we are unable to manually apply the voucher code to your order if you have missed keying it during check out. Kindly ensure that all information is correct before confirming your purchase.

  • Hoe weet ik dat mijn bestelling is bevestigd?

    After you have placed your order, you will receive an acknowledgement e-mail from us to confirm that your orders have been received. However, do note that orders will only be shipped when your credit card payment has been approved and billing and delivery address is verified. Alternatively, you may check the status of your order in “My Account” if you are a registered user.

  • Ik heb problemen bij het toevoegen van een product aan mijn winkelwagen?

    Je kan producten in je winkelwagen plaatsen zolang ze beschikbaar zijn. Het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet beschikbaar is door een lage voorraad.

Verzending

  • Ik heb problemen bij het toevoegen van een product aan mijn winkelwagen?

    Je kan producten in je winkelwagen plaatsen zolang ze beschikbaar zijn. Het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet beschikbaar is door een lage voorraad.

Retourneren en omruilen

  • Kan ik mijn artikel(en) ruilen?

    Heb je iets bij WOOLLIES gekocht en wil je het omruilen voor een andere maat? Geen probleem! Neem contact op met onze klantenservice.

  • Welk bedrag krijg ik terug na het retourneren?

    Wanneer je retourzending voldoet aan de gestelde voorwaarden, dan krijg je het aankoopbedrag (inclusief eventuele standaardkosten voor de heenzending) van ons terug. Retourneer je een gedeelte van je bestelling en komt de waarde van je overgebleven bestelling ná het retourneren onder het gratis verzendbedrag van € 100,- uit? Dan worden verzendkosten in mindering gebracht op het door ons terug te betalen bedrag aan jou. 

  • Binnen welk termijn ontvang ik mijn terugbetaling?

    Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.

  • Wat betekent herroepingsrecht?

    Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door je aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

    Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Ook kun je gebruik maken van het Modelformulier voor herroeping (PDF), maar dit is niet verplicht. 

    Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om de mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Als het product buiten de gestelde periode aan ons is geretourneerd, gaan wij niet over tot terugbetaling van het aankoopbedrag en blijft het product jouw eigendom.

  • Wat zijn de gevolgen van de herroeping?

    Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen, nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

    Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt, dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal jou voor een dergelijke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Onderhoud & verzorging

  • Ik heb problemen bij het toevoegen van een product aan mijn winkelwagen?

    Je kan producten in je winkelwagen plaatsen zolang ze beschikbaar zijn. Het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet beschikbaar is door een lage voorraad.

Garantie

  • Ik heb problemen bij het toevoegen van een product aan mijn winkelwagen?

    Je kan producten in je winkelwagen plaatsen zolang ze beschikbaar zijn. Het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet beschikbaar is door een lage voorraad.

Is je vraag nog niet beantwoord?